reklama

Produktivita a kreativita

Sú to veci, ktorými sa v poslednej dobe každý oháňa. Po kreatívcoch sa vraj zháňa každá druhá menšia firma. Produktivita v práci je pre manažment strašne dôležitá. Ale z mojej skúsenosti... to proste nejde. Je len veľmi málo full time jobov, ktoré vás nútia byť kreatívni. Ktoré vás motivujú byť produktívni. Tým pár šťastlivcom, ktorí takúto prácu majú a zároveň ich to neťahá k biznisu úprimne závidím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Moja skúsenosť je skôr taká, že s ohľadom na jednotvárnosť pozície (keďže sa teraz každý oháňa špecializáciou) vás skôr či neskôr začne nudiť, upadnete do rutiny, vyhoríte a aj nováčikovia budú produktívnejší ako vy. A špeciálne, keď vám vysoký management háďže polená pod nohy. Je to až zvláštne, koľko sa toho nedá spraviť vo veľkej fungujúcej firme. Ale to je už na trošku iný príbeh.

Ja som si zákernosť produktivity a kreativity uvedomil dnes trošku silnejšie. Kým trávite každý deň v práci pri monotónnej práci múza vás nekopne. Ja som síce skončil na PNke, čo ideál nie je. Ale zase som pohol s projektami, ktoré mi už týždne stáli bez pokroku a ako ste si asi všimli, dokázal som si zase nájsť čas na tento blog.

Rozmyslite si teda, ako so svojím časom nakladéte. Je to predsa jedna z najcennejších vecí, čo tu na zemi máme.

Michal Grečner

Michal Grečner

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Informatik z povolania, začínajúci podnikateľ z presvedčenia. Mĺkvosť a poslušnosť strojov krásne vyvažuje kontakt s nevyspytateľnými a jedinečnými ľuďmi. Zároveň som večný snílek konfrontovaný s krutou realitou. A to ostatné o mne snáď nájdete na blogu. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťFinancieTechnikaEventyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu